Veelgestelde vragen

Wat is jullie bezoekadres?

Houthandel van Dijk is een webwinkel/webshop en heeft geen (fysiek) bezoekadres. Het is daarom niet mogelijk om ons te bezoeken. Bij ons kunt u uitsluitend hout- en bouwproducten bestellen via de webshop. Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, zullen wij uw bestelling binnen 2 tot 6 werkdagen bezorgen. Ook kunt u uw bestelde producten afhalen bij een van onze leveranciers. Klik hier voor meer informatie over het bezorgen/afhalen.

Waar kan ik mijn bestelde producten afhalen?

Het afhalen van uw bestelling is mogelijk in Nunspeet – Gelderland. Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons aanvullende informatie over waar en wanneer u de bestelde producten af kunt halen.

Bezorgen jullie door heel Nederland?

Wij bezorgen onze hout- en bouwmaterialen door heel Nederland. De transportkosten worden berekent op basis van het aantal gemaakte kilometers waarbij onze afhaallocatie in Nunspeet – Gelderland het startpunt is. Heeft u vragen over onze bezorgservice? Neem dan snel contact met ons op!

Wanneer worden mijn producten geleverd?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, zullen wij deze bestelling zo snel mogelijk oppakken en verwerken. Nadat de bestelling is betaald (via iDeal of een directe bankoverschrijving), streeft Houthandel van Dijk er naar om jouw bestelling tussen de 2 en 6 werkdagen thuis te bezorgen of klaar te zetten om af te halen. Klik hier om meer te lezen over hoe en wanneer wij je bestelling komen bezorgen.

PS. Bij een bestelling van €1500.00 wordt je bestelling gratis thuisbezorgd!

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij hanteren de volgende kosten voor transport (inclusief BTW):

  • 0 tot 10 km vanaf afhaallocatie = €15,00
  • 10 tot 50 km vanaf afhaallocatie = €47,50
  • 50 tot 125 km vanaf afhaallocatie = €67,50

Onze afhaallocatie is gevestigd in Nunspeet – Gelderland. De bezorgkosten van uw bestelling worden automatisch berekent op onze ‘afreken’ pagina.

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Houthandel van Dijk kunt u via iDeal of doormiddel van een directe bankoverschrijving betalen. Met iDEAL betaald u in uw eigen vertrouwde omgeving van het internetbankieren. Dit gaat snel, gemakkelijk en vertrouwelijk waardoor uw bestelling snel kan worden verwerkt.

Naast de mogelijkheid om te betalen met iDEAL heeft u bij Houthandel van Dijk ook de mogelijkheid om te betalen doormiddel van een directe bankoverschrijving. Wanneer u gebruik maakt van een directe bankoverschrijving zal de verwerkingstijd van uw bestelling langer duren.

Na de betaling van uw bestelling krijgt u van ons een factuur toegestuurd gekregen. Wanneer de bestelling is betaald, gaat Houthandel van Dijk de bestelling verwerken en klaarzetten om af te halen of te bezorgen. Je krijgt van ons een e-mail wanneer je jouw bestelling kan afhalen of wanneer je bestelling wordt bezorgd.

Betaal ik op een veilige manier?

Uw gegevens zullen worden beschermd en in vertrouwen worden gebruikt. De betaling van uw bestelling zal dan ook op geheel veilige manier gebeuren. Nadat wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij gelijk aan de slag gaan om uw bestelling verwerken en klaar te zetten voor transport. Indien u nog andere vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier of per e-mail.

Kan ik achteraf betalen?

Het is helaas niet mogelijk om achteraf te betalen. Wanneer u een bestelling hebt geplaatst en via iDeal of een directe bankoverschrijving het openstaande bedrag hebt betaald, krijgt u een factuur toegestuurd gekregen. Als uw bestelling is verwerkt, nemen wij contact met u op over de bezorgdatum en het tijdstip van leveren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het is mogelijk om uw bestelling te retourneren mits deze niet gebruikt, beschadigd of nat geregend is. Neem contact met ons op en vermeld hierbij welke producten geretourneerd moeten worden. Wij zullen een datum inplannen om de geretourneerde producten in ontvangst te nemen. Na ontvangst zal Houthandel van Dijk u een creditfactuur sturen en het bedrag retourneren exclusief verzendkosten.

Retourneren gaat geheel op eigen kosten en is alleen mogelijk op een nader af te spreken datum.

Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?

U krijgt van ons een factuur toegestuurd nadat de betaling van uw bestelling heeft plaats gevonden. Deze factuur voldoet aan de wettelijke en juridische eisen.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Houthandel van Dijk streeft er naar om alle producten op voorraad te hebben. Wanneer wij onze producten niet kunnen leveren, zullen wij u op de hoogte stellen. Wij zullen u in dit geval een alternatieve lengte en/of product aanbieden voor hetzelfde geld. Als dit alternatief niet naar u wensen voldoet, zullen wij het geld zo spoedig mogelijk terugstorten op uw rekening.

Mist u een product in onze winkel? Neem dan contact op zodat wij in het vervolg aan u wensen kunnen voldoen!

Kunnen jullie mijn bestelling op maat zagen?

Momenteel zijn wij nog niet in staat om uw bestelling op maat te zagen. Wij werken er hard aan om dit op korte termijn aan te gaan bieden.

Wat moet ik doen als ik niet kan bestellen?

Onze website is geoptimaliseerd voor uw internetbrowser, tablet of mobiel. Wanneer u problemen ondervind met onze website en geen producten kunt bestellen, staan wij graag voor u klaar om u te helpen. Neem contact op en wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost zodat u uw producten kan bestellen!

Hoe kan ik contact opnemen met Houthandel van Dijk?

Bij Houthandel van Dijk kunt u contact op nemen via de mail of via ons contactformulier. Wij zullen binnen 1 werkdag per e-mail reageren en u van een zo compleet mogelijk antwoord voorzien.

Contactformulier: www.houthandelvandijk.nl/contact
E-mail: info@houthandelvandijk.nl
Facebook: www.facebook.com/houthandelvandijk

Houthandel van Dijk Amersfoort

Heeft u een andere vraag?

Neem dan snel contact met ons op!